Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Планування видатків на придбання необоротних активів

01.06.2017 478 0 1

Нормативні документи:

  • Бюджетний кодекс (далі – БК);
  • Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектора, затверджені наказом Мінфіну від 23.01.15 р. № 11 (далі – Наказ № 11, Методрекомендації № 11);
  • Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджена наказом Мінфіну від 12.03.12 р. № 333 (далі – Інструкція № 333);
  • НП(С)БОДС 121 «Основні засоби», затверджене наказом Мінфіну від 12.10.10 р. № 1202;
  • План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затверджений наказом Мінфіну від 26.06.13 р. № 611 (далі – Наказ № 611, План рахунків № 611);
  • План рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджений наказом Мінфіну від 31.12.13 р. № 1203 (далі – План рахунків № 1203);
  • Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затверджена наказом Мінфіну від 29.12.15 р. № 1219 (далі – Наказ № 1219, Типова кореспонденція № 1219).

Прийняті скорочення:

  • НА – необоротні активи;
  • ОЗ – основні засоби;
  • НМА – необоротні матеріальні активи;
  • МНМА – малоцiнні необоротні матеріальні активи.

До складу НА будь-якого суб’єкта господарювання відносяться ОЗ, інші НМА, нематеріальні активи.

Починаючи з серпня 2013 року перші два види НА були об’єднані в одну групу «Основні засоби», яку ми і будемо розглядати в цій консультації, зважаючи, що справу з нематеріальними активами бюджетні установи мають нечасто. Такий підхід було збережено і в НП(С)БОДС 121.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали