Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Організаційні засади орендних операцій

01.08.2017 364 0 1

Нормативні документи:

  • Закон від 07.02.91 р. № 698-ХII «Про підприємництво» (далі – Закон № 698);
  • Закон від 04.03.92 р. № 2163-XII «Про приватизацію державного майна» (далі – Закон № 2163);
  • Закон від 10.04.92 р. № 2269-ХІІ «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон № 2269);
  • Методика розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затверджена постановою КМУ від 04.10.95 р. № 786 (далі – Методика № 786);
  • НП(С)БОДС 126 «Оренда», затверджене наказом Мінфіну від 24.12.10 р. № 1629 (далі – НП(С)БОДС 126 «Оренда»);
  • Порядок проведення конкурсу на право оренди державного майна, затверджений постановою КМУ від 31.08.11 р. № 906 (далі – Порядок № 906).

Основні питання майнових та організаційних відносин між орендодавцем та орендарем, що стосуються використання державного чи комунального майна, регламентуються Законом № 2269.

Зокрема, цей нормативно-правовий акт регулює:

  • організаційні відносини, пов’язані з передачею в оренду майна державних підприємств, установ та організацій (далі – держпідприємство), підприємств, заснованих на майні, що перебуває у комунальній власності, їх структурних підрозділів та іншого окремого індивідуально визначеного майна, що перебуває в державній та комунальній власності;
  • майнові відносини між орендодавцями та орендарями щодо господарського використання державного майна, майна, що перебуває у комунальній власності.

За визначенням, наведеним у ч. 1 ст. 2 Закону № 2269, орендою визнається засноване на договорі строкове платне користування майном, що необхідне орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали